piątek, listopada 16, 2018

139. MARZENA ROGALSKA - DRUGA MIŁOŚĆ

Czy o przeszłości można zapomnieć? Czy złamane serce da się do końca wyleczyć? Wspomnienia zawsze do nas wrócą, czasem ze zdwojoną siłą. Na sercu blizny pozostaną, a czasem ktoś sprawi, że na nowo się otworzą. Jednak wszystko można przetrwać, otaczając się ludźmi, którzy nas kochają.

MARZENA ROGALSKA - DRUGA MIŁOŚĆ 



Fabuła:
Agata Donimirska dała radę uporać  się z bolesną przeszłością. Otaczają ją wierni przyjaciele, firma odnosi sukcesy, współpracownicy, wręcz jedzą jej z ręki. Mimo ogromnego szczęścia i wyjścia na prostą drogę  jej myśli wciąż wracają do tego, co kilka miesięcy wcześniej zdarzyło się w Londynie. Ciągle ma w głowie tajemniczego Patricka Reeda i wspomnienie niespodziewanego spotkania z Markiem.  Czy pojawi się w jej życiu ktoś,  dla kogo serce zabije dwa razy mocniej. Ile może się zdarzyć w Paryżu ,Londynie, ale na wakacjach w Prowansji? Na pewno czeka ich wszystkich przewrotny czas.

,,Historia, dzięki której uwierzysz, że nie wolno rezygnować z miłości.”


Moja opinia:
Ogromną sympatią  darzę dziennikarkę Marzenę Rogalską, w duecie z Katarzyną  Zielińską są nie ocenione. Dlatego z ogromną ciekawością chciałam przekonać się jak wygląda jej twórczość.  Przeczytałam wiele pochlebnych opinii, więc moja ciekawość tylko rosła. ,,Druga miłość” autorstwa Marzeny Rogalskiej to trzeci tom opowiadający o losach rezolutnej Agaty.  Zasiadłam do lektury bez znajomości dwóch pozostałych części i bardzo mnie to zgubiło. Czułam się jakbym dołączyła do bardzo zaawansowanych rozmów, nie znając jej początków. Nie wiedziałam, kto z kim? Gdzie jak i po co? Czasami ciężko było mi się w to wszystko wgryźć.
Jednak główną bohaterkę dało się polubić, ale najwięcej pozytywnych  emocji wzbudzał we mnie Krzysztof. Podobała mi się jego postawa wobec jego partnerki Joanny. Pozostali bohaterowie również wywoływali sympatyczne odczucia. Agacie bardzo zazdroszczę tak cudownej grupy przyjaciół, którzy są gotowi wskoczyć za nią w ogień. W dzisiejszych czasach relacje ludzkie są zagrożone przez pędzący czas  oraz rozwój technologiczny. Łatwiej teraz się spotkać w świecie wirtualnym niż realnym. A oni byli razem, wyjechali na wakacje, wspierają się. To było w tym wszystkim najpiękniejsze.
,,Druga miłość” to nie jest zwykły romans, to dojrzała książka, zwracająca uwagę na relacje z naszymi bliskimi. Nie róbcie tego błędu co ja, nie czytajcie jej bez znajomości poprzednich części. Brak tej wiedzy spowodował, że czasami czułam się zagubiona, zirytowana brakiem wybuchu emocji tam gdzie powinny być. 
Dobrego pisarskiego warsztatu nie można odmówić autorce, potrafi zaintrygować czytelnika. Jednak zabrakło mi więcej miłosnego uniesienia, który pojawił się dopiero pod koniec.
Mam nadzieję, że fani serii będą zadowoleni z lektury.


Moja ocena:
6/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Marzena Rogalska
Druga miłość 
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:460

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger