piątek, listopada 02, 2018

133. DEVNEY PERRY - LISTA ŻYCZEŃ

Każdy ma z nas wiele marzeń. Małe i duże z ogromną chęcią ich spełnienia. Czasami trzeba im pomóc aby mogły się zrealizować, czasem z niektórymi należy dać sobie spokój i najzwyklej w świecie zapomnieć.
A gdyby stworzyć własną listę życzeń i każdego roku przed swoimi urodzinami spełnić jedno z nich?

DEVNEY PERRY - LISTA ŻYCZEŃ
PREMIERA 31.10.2018




Fabuła:
Jamie przygotował swoją urodzinową listę życzeń. Jednak nie zdążył jej zrealizować, wszystko przekreśliła jego nagła śmierć. Tego dnia od życia również otrzymała cios Poppy. Jej świat legł w gruzach po odejściu męża. Po kilku latach, odnajduje jego listę i postanawia spełnić wszystkie marzenia ukochanego. 
W jej życiu ponownie pojawia się policjant Cole, który pięć lat temu przekazał jej tragiczną wiadomość. Mężczyzna nigdy nie zapomniał Poppy. 
Czy ich kolejne spotkanie przyniesie dla nich coś dobrego? 


,,I nigdy nie będę uważać tego za pewnik. Zawsze będę pielęgnować i cenić naszą miłość. Minuta po minucie."



Moja opinia:
Znacie może książkę ,,P.S. Kocham Cię"? Ja czytałam ją w tamtym roku, bardzo mi się podobała. Sama tematyka mocno chwyciła moje serce. Od tamtej pory nie miałam do czynienia z podobną historią, aż do pojawienia się ,,Listy życzeń". Jeśli mam przyznać pierwsze miejsce to ,,Lista życzeń" bezapelacyjnie  je zdobywa. Co za niesamowicie emocjonalna książka.
Poppy, główna bohaterka stara się pogodzić ze śmiercią męża. Chociaż stara się to mało powiedziane, wpada w głęboką depresje. Dopiero narodziny córki przyjaciółki powodują, że kobieta zaczyna budzić się ze snu żałoby. Otwiera restauracje, tym samym realizując kolejne punkty z listy zmarłego męża. I ta właśnie lista pomaga ukoić ból i na nowo zaczyna układać sobie życie bez ukochanego. Pojawia się Cole, który kiedyś przyniósł złą nowinę, zaczyna stawać się kimś bliskim. Poppy boi się nowego uczucia, ponieważ obawia się zatarcia pamięci o zmarłym mężu. 
,,Lista życzeń" to bardzo wartościowa książka. Pokazująca jak trudna jest droga do pogodzenia się z losem i rozpoczęcia nowego życia. Jak ciężko walczyć z sercem, które pragnie kochać i być kochanym. Tematyka śmierci bardzo mnie porusza. Nie raz, czytając coś w środku mnie ściskało. 
Jednak ta książka przynosi również sporą dawkę nadziei, że po najgorszym ciosie od życia, można się podnieść i być jeszcze szczęśliwym. 
Wartościowa, piękna historia o miłości, bólu oraz stracie. Mały drogowskaz dla tych co stracili  radość życia, który wskazuje jaką drogę obrać aby znowu na twarzy zagościł uśmiech.
,,Lista życzeń" otuliła mnie ciepłem, ukoiła nerwy  i pobudziła emocje do granic możliwości. Dla takich książek, warto się na chwilę zatrzymać w pędzącym życiu i przypomnieć sobie co jest w nim najważniejsze.
Z całego serca polecam!

Moja ocena:
8/10



Informacje o książce:
Autor: 

Devney Perry

Wydawnictwo: Burda książki
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:384

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Burda Książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger