poniedziałek, lipca 16, 2018

93. [PRZEDPREMIEROWO] DARIA RAJDA - WCZORAJSZA RÓŻA

Jedno wydarzenie, jedna chwila może zmienić nasze życie. Popełniamy błąd, który ciągnie nas w kolejne zawirowania, aby utrzymać sekret w ukryciu, musimy kłamać na każdym kroku. Tylko, co kiedy prawda wyjdzie na jaw?

Daria Rajda - Wczorajsza róża



Fabuła:
Magda nie znosi Krzyśka, jest dla niej całkowicie poza zasięgiem. Ona to spokojna dziewczyna, czekająca na tą jedyną i prawdziwą miłość. On typowy podrywacz, traktujący kobiety przedmiotowo.
Jedna ich wspólna impreza, zmienia wszystko. Zmuszeni do spędzenia wspólnego wieczoru w zatrzaśniętym pokoju, wpadają na głupi pomysł.
Zostanie uruchomiona lawina wydarzeń, która zmieni ich życie. W tworzone przez nich oszustwa, sami zaczną wierzyć.
Czy w spirali kłamstw, jest miejsce na prawdziwe uczucie? Czy prawda okaże się zbyt bolesna do przełknięcia?


,,Teraz już nic nie będzie takie jak dawniej, bo wszystko to,co było wczoraj, dziś już jest niczym wczorajsza róża, lekko przyschnięta z osłabionymi kolcami."


Moja opinia:
O książce ,,Wczorajsza róża" muszę napisać, że mnie zawiodła. Po zachęcającym opisie, miałam ochotę na naprawdę ciekawy romans. Gdzieś w tej całej historii Magdy i Krzyśka jest ukryty potencjał ale został przytłoczony dużą ilością pomysłów autorki. Dla mnie zabrakło pociągnięcia jednego z nich od początku do końca. Za dużo się działo różnych rzeczy, które wyskakiwały, co rusz z pomiędzy stron. Przez to ucierpieli bohaterowie, bo byli mało wiarygodni. Chciałam emocjonalnej, pięknej podróży z delikatną pikanterią, a nic mnie tu nie ruszyło.
Myślę, że znajdą się osoby, którym może przypaść książka do gustu. Czyta się ją szybko. Fabuła jest rozbudowana. Zwroty akcji pojawiają się niemal co chwilę. Mamy trochę pikanterii, mafijnych porachunków. Miłosny galimatias i zakończenie, które pozwala nam po swojemu zakończyć opowieść o Magdzie i Krzyśku. Dla mnie jednak było za mało emocji, za dużo pomysłów, wywołujących mętlik w mojej głowie. 
Jednak jest to debiut młodej pisarki, więc jest szansa, że autorka pójdzie w dobrą stronę i jeszcze mnie zaskoczy pozytywnie.
Jak wspominałam, gdzieś jest ukryty potencjał na dobrą powieść ale zabrakło tej przysłowiowej kropki nad i.


Moja ocena:
5,5/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Daria Rajda

Wczorajsza róża

Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:310

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:










Miłego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger