sobota, czerwca 23, 2018

ROZDANIE PATRONACKIE

Witam Was serdecznie,

Chce zaprosić do udziału w konkursie, gdzie dzięki uprzejmości wydawnictwa Novae Res, nagrodą będzie książka Moniki Joanny Cieluch ,,Miłość szeptem mówiona". Miałam przyjemność objąć debiut autorki, swoim pierwszym patronatem. 
Zapraszam do udziału.

A jeśli chcecie coś więcej dowiedzieć się o książce, odsyłam do mojej recenzji [klik].




Warunki konkursu:

1. Zgłoś chęć udziału w konkursie w komentarzu pod tym postem.
2. Będzie mi miło jeśli zostaniesz moim obserwatorem nie tylko na czas konkursu.
3. Wysyłka na terenie Polski.
4. Termin trwania konkursu: 23.06.2018 - 30.06.2018
5. Zwycięzcę wybiorę w drodze losowania.
6. Wyniki konkursu: 01.07.2018
7. Książkę wysyła do zwycięzcy wydawnictwo Novae Res.

Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Monika Joanna Cieluch

Miłość szeptem mówiona
Wydawnictwo: Novae Res
Data premiery:22.06.2018
Oprawa:miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:422
POWODZENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger