poniedziałek, lutego 22, 2021

336. C. L. TAYLOR - NIEZNAJOMI

Każdego dnia mijamy wiele nieznajomych twarzy. Przypadkowe spotkanie, zdarzenie czasami sprawia, że nasze drogi się krzyżują. 

Czasami jednak nie warto ufać każdemu, gdyż możemy się bardzo rozczarować.


C. L. TAYLOR - NIEZNAJOMI
PREMIERA 10.02.2021 





Fabuła:

Troje zwykłych ludzi, którzy nie mają pojęcia, że jest ktoś czwarty.

Ktoś, kto wciągnie ich w swój misterny morderczy plan.

A może znajdą się w nim przypadkowo?

Ursula, żyjąca z poczuciem, że to przez nią zginął jej ukochany, próbuje ratować maltretowaną przez męża kobietę.

Alice najwyraźniej nie ma szczęścia w miłości z chwilą gdy poznaje nowego mężczyznę, ktoś zaczyna ją prześladować. A może to właśnie on za tym stoi?

Gareth wciąż wierzy w odnalezienie zaginionego przed laty ojca, zwłaszcza kiedy do domu zaczynają przychodzić dziwne kartki pocztowe.

Tych troje się nie zna. Choć ich drogi przecinają się w mieście, w którym ostatnio znikają ludzie, pozostają sobie obcy… Aż do pewnego wieczoru, kiedy razem znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. I będą musieli połączyć siły, żeby przeżyć.


źródło opisu: Albatros


Moja opinia:

,,Nieznajomi” to najnowszy thriller autorki C. L. Taylor. Zapomniałam, aby przy tego typu książkach nie czytać opisów, który sugerował pełną napięcia historię, a w moim odczuciu było go za mało!

Troje bohaterów Alice, Gareth, Ursula, gdzie na pierwszy rzut oka nie łączy nic z każdym mijającym rozdziałem poznajmy ich losy. Każdy z nich jest na innym etapie życia. Różnią się wszystkim. Jednak czasami nie zdajemy sobie sprawy, jak jedna osoba potrafi namieszać i sprawić, że nieznajomi sobie ludzie, stają się w jednym momencie bliżsi niż kiedykolwiek.

Autorka próbowała mnie kilka razy zmylić ale ja jej na to nie pozwoliłam. Wytypowany przeze mnie czarny charakter, finalnie nim był. Sam pomysł na fabułę mi się spodobał, był potencjał ale wszystko za bardzo było rozciągnięte w czasie. Przez cały czas kiedy czytałam książkę, czułam, że coś się wydarzy i cierpliwe czekałam i dopiero na sam koniec otrzymałam emocje towarzyszące przy thrillerze. Poprzednie książki autorki  bardziej mi się podobały. 

Był dobry pomysł, zakończenie ale za długo czekałam na pozytywne emocje. 





Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
C. L. Taylor
Nieznajomi
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery:10.02.2021
Rok wydania:2021
Oprawa:miękka
Liczba stron:384

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


1 komentarz:

  1. Szkoda, że ta książka taka słabsza. Opis fabuły też nie za bardzo do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger