niedziela, lutego 14, 2021

333. [PRZEDPREMIEROWO] MONIKA CIELUCH - DO OSTATNIEJ KROPLI KRWI (PATRONAT MEDIALNY)

Miłość nie zna słowa niemożliwe. Pojawia się w najmniej spodziewanym momencie, wywracając życie zakochanych w sobie do góry nogami. Jednak los potrafi być perfidny i najgorętsze uczucie wystawia przed najgorszymi przeciwnościami.

PREMIERA 24.02.2021
MONIKA CIELUCH - DO OSTATNIEJ KROPLI KRWI
PATRONAT MEDIALNY CZYTAMITU





Fabuła:
On – wychowany w patologicznej rodzinie zdobywa świat pięściami.
Ona – wrażliwa i zdolna fotografka, poszukuje modela do swojego projektu artystycznego.

Kiedy drogi Leo i Nasturcji się przetną, cały świat stanie w ogniu. Coraz silniejsze pożądanie, seks tak zmysłowy, że niemal nierealny i pragnienie, by wciąż sięgać po więcej… Ale przeszłość w końcu upomni się o Leo, nakazując mu dokonać najważniejszego w życiu wyboru. Może się okazać, że łącząca ich namiętność nie wystarczy, by zawalczyć o wspólną przyszłość… W końcu świat podziemia rządzi się swoimi prawami.


"Całował ją tak, jakby był to ich ostatni pocałunek: z pasją, pożądaniem, tęsknotą, a przede wszystkim z miłością."


Moja opinia:

 „Do ostatniej kropli krwi” to najnowsza książka Moniki Cieluch. Wielu z Was zapewne zdążyło zauważyć, że bardzo cenię, a wręcz uwielbiam twórczość autorki. 

Kiedy rozpoczęłam czytanie, przy pierwszym rozdziale miałam chwilową wątpliwość, czy aby na pewno historia Leo i Nasturcji porwie mnie tak jak poprzednie powieści. 

Rzadko, a wręcz wcale nie sięgam po książki z elementami erotyki. Mam wrażenie, że tego typu powieści mnie przytłaczają. Jednak znałam styl pisarski autorki i czytałam, czekając na to co się wydarzy. A byłam również ogromnie ciekawa jej nowej odsłony. 


Mogę śmiało stwierdzić, że Monika Cieluch ma po prostu talent! Ile emocji było w tej historii. Jest nawet jeden moment, który sprawił, że się popłakałam. WOW!

Właśnie za to uwielbiam twórczość autorki, że zawsze w swoich historiach ukrywa głębszy sens. Jej kreacja bohaterów tak do bólu prawdziwa, a uczcie pojawiające się między głównymi postaciami tak gorące, że momentami można się zarumienić. 

Samo wyobrażenie Leo, sprawia, że serce bije mocniej.


Całą historię czyta się z zapartym tchem! Idealna lektura na wieczór. Rozpalająca zmysły, chwytająca za serce, dająca chwilowe zapomnienie od rzeczywistości. 

,, Do ostatniej kropli krwi” nie jest zwykłym erotykiem to jest bardzo dobra książka, o poświeceniu, o walce o lepsze jutro, gdzie miłość nie zna granic. 

Nowa odsłona autorki jest rewelacyjna i chcę więcej! Takie emocje są uzależniające!

Polecam !



Informacje o książce:
Autor: Monika Cieluch
Data ukazania: 24.02.2021
Wydawnictwo: AMARE
Rok wydania:2021
Oprawa:miękka
Liczba stron:358


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu Amare oraz Autorce:








1 komentarz:

  1. Ja tylko kolejne polecane erotyki dodaję do listy "do przeczytania", a później zawsze są książki, które chcę bardziej przeczytać. Dlatego też mimo ich ogromnej ostatnimi czasy popularności jest to dla mnie ciągle gatunek obcy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger