niedziela, lutego 14, 2021

332. [PRZEDPREMIEROWO] MAGDALENA MAJCHER - MOCNA WIĘŹ (REKOMENDACJA)

Historię czyta się z zapartym tchem, z nadzieją na szczęśliwe zakończenie. Wstrząsająca, przerażająca i łamiąca serce. Autorka potwierdza swój talent oraz profesjonalizm. Ta historia zostanie na długo w mojej pamięci.

Aneta - Robak, CZYTAMITU

MAGDALENA MAJCHER - MOCNA WIĘŹ
PREMIERA 24.02.2021
REKOMENDACJA



Fabuła:
Wielka miłość, wspaniały ślub, narodziny córki – nic nie zapowiadało nadchodzącej tragedii. Ania miała wszystko to, o czym marzyła i do czego dążyła przez całe swoje życie. „Ona od zawsze była taka rodzinna” – mówią dziś jej koleżanki. Była. Bo nie żyje. Została zamordowana przez tego, którego kochała najbardziej. Michalina nigdy nie przypuszczała, że któregoś dnia o jej dramacie będzie rozprawiać cały kraj. Była zwyczajną kobietą, matką, żoną, babcią. Pewnego dnia jej życie legło w gruzach. Jej ukochana córka Ania zaginęła bez śladu. Po miesiącach żmudnych poszukiwań i niesłabnących nadziei stało się jasne, że Ania nie wróci. Inspirowana prawdziwą historią Anny Garskiej i jej mamy Michaliny powieść o potędze matczynej miłości i o zbrodni prawie doskonałej.
źródło opisu: materiały wydawnictwa


Moja opinia:

Pewna grudniowa noc, patrzę w ekran telefonu. Mimo okrycia kołdrą, czuje zimno. Jestem wstrząśnięta, przerażona, moje serce pękło na milion kawałków. Czyjś ruch, wybudza mnie z zadumy. To synek przytula się do mnie, a mi się chce jeszcze bardziej płakać, kiedy dopuszczam do siebie myśl, że tam gdzieś jest dziewczynka, która już nigdy nie zostanie przytulona przez swoją mamę. 

Bo już jej nie ma...

Wszystkie te emocje wzbudziła we mnie najnowsza książka pisarki Magdaleny Majcher. ,,Mocna więź" to historia oparta na faktach. 07.07.2012 młoda kobieta Anna Garska wyszła  z domu i już do niego nie wróciła. Tak twierdził jej mąż. Najbliższa jej osoba. Miłość życia. Na samo wspomnienie tej historii ściska mnie w sercu. W głowie na nowo pojawia się pytanie ,,DLACZEGO?" do dziś nikt nie zna odpowiedzi, co tak naprawdę stało się z Anią. Pełno teorii, spekulacji, przypuszczeń, a gdzie jest ciało kobiety nie wiadomo do dziś. Zastanawiam się cały czas, jakim trzeba być potworem, aby po pierwsze odebrać życie ukochanej osobie, która ufa Ci bezgranicznie, a dwa zbezcześcić jej ciało, nie dając rodzinie możliwości pożegnania się? Jak można skazać własne dziecko, rodzinę na życie z nadzieją, a może wróci? Po zakończeniu lektury, wpisałam  w wyszukiwarce ,,Anna Garska", w roku kiedy ona zaginęła, byłam nastolatką i ta informacja mi umknęła, więc dzięki powieści Magdaleny Majcher mogłam dowiedzieć się o tym. 

Autorka wykazała się ogromnym profesjonalizmem i wyczuciem. Podjęła się trudnego zadania. Przedstawiona przez nią historia nie jest przerysowana, czytając ją, ma się wrażenie, że na przeciwko nas siedzi pani Michalina, mama Ani i opowiada nam wszystko. To nie jest historia gdzie akcja mknie jak szalona. Żmudne śledztwo, ogromna determinacja rodziny Ani, aby dowiedzieć się prawdy i fakt, że wydarzyło się to naprawdę, jest najbardziej wstrząsające. Rewelacyjna książka, przerażająca i łamiąca serce historia...




Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Magdalena Majcher
Mocna więź
Data ukazania: 24.02.2021
Wydawnictwo: W.A.B.
Rok wydania:2021
Oprawa:miękka 
Liczba stron:430

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję Wydawnictwu:




 

1 komentarz:

  1. Ja też nie znałam tej historii, dopóki nie usłyszałam o książce. Przerażające, że wydarzenia, które rodzą się w głowach pisarzy, mogą zdarzyć się również w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger