niedziela, lutego 07, 2021

331. AGATA PRZYBYŁEK - DROGA, KTÓRĄ PRZESZŁAM

Życie bez miłości jest puste i szare. Brak matczynej czułości, opieki, dobrego słowa sprawia, że dziecko dorasta w poczuciu samotności.

Los potrafi również z nas zadrwić, bo w momencie kiedy jesteśmy najszczęśliwsi na świecie odbiera nam to, co najcenniejsze. 

PREMIERA 27.01.2021
AGATA PRZYBYŁEK - DROGA, KTÓRĄ PRZESZŁAM




Fabuła:

Alicja i Dawid są młodym małżeństwem, które cierpi po stracie dziecka. By poradzić sobie z bolesnymi wspomnieniami, wyprowadzają się za miasto. W pobliżu urokliwej zieleni, stawów i starych drzew, Alicja zaczyna odzyskiwać spokój ducha. Zamierza cieszyć się nowym życiem, lecz niespodziewanie wszystko, przed czym uciekała, powróci. Czy uda jej się przegonić duchy przeszłości?
Stefania niczego nie pragnęła w życiu bardziej niż matczynej miłości. Co stało się z małą dziewczynką dorastającą w domu pozbawionym ciepła? Kim jest dziś ta kobieta? I w jaki sposób jej losy splotą się z życiem Dawida i Alicji?
Każdego z nas prześladują jakieś koszmary. Ta poruszająca historia pokazuje, że ucieczka nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Zwłaszcza jeśli uciekamy przez miłością.

źródło opisu: Czwarta Strona


Moja opinia:

Człowiek bez miłości usycha jak kwiat bez wody, po latach zaniedbań, serce takiej osoby zmienia się w cierń, który potrafi boleśnie zranić. To jedna z wielu refleksji, która naszła mnie po lekturze najnowszej książki Agaty Przybyłek. 

,,Droga, którą przeszłam” to rewelacyjna i jednocześnie zaskakująca  powieść. Ogromne i bolesne emocje uderzają z każdego rozdziału poświęconemu małej Stefanii. Nie jestem w stanie zliczyć ile razy moje serce pękało z bólu. Z przerażeniem czytałam i czekałam, czy to co przyszło mi na myśl się wydarzy i kiedy się już stało, łzy same płynęły...

Jest jeszcze Alicja, która wraz z mężem przeprowadziła się na wieś. Nowe miejsce, nowy start, jeszcze świeże rany, które czekają na zagojenie. Właśnie jej historia daje nadzieje, w pewien sposób koi i uspokaja rozszalałe z emocji serce. Jednak kiedy poznajemy bolesną prawdę o jej życiu, przychodzi na myśl tylko jedno, los bywa bardzo okrutny i niesprawiedliwy. Uderza w ludzi, którzy nie zasługują na to, co ich złego spotyka.

Finał historii sprawił, że zamarłam. 

To inna odsłona autorki, która mnie zachwyciła! Rewelacyjna, dojrzała, pełna emocji historia, która potrafi roztrzaskać serce na kawałki, aby za chwilę próbować je ratować. 

Bohaterowie pełni realizmu, autentyczni momentami pojawia się myśl, że oni istnieją gdzieś naprawdę!

Polecam !!!



Informacje o książce:
Autor: Agata Przybyłek
Data ukazania: 2021.01.27
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2021
Oprawa:miękka
Liczba stron:400


Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



1 komentarz:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger