wtorek, lutego 02, 2021

330. NICHOLAS SPARKS - POWRÓT

Czasami warto wrócić do miejsca w którym wszystko się zaczęło... Warto dać szansę miłości...


NICHOLAS SPARKS - POWRÓT
PREMIERA 27.01.2021 






Fabuła:
Ukrywający się przed światem lekarz i dwie kobiety, których sekrety zmienią jego życie… Trevor Benson nie zamierzał wracać do miasteczka New Bern w Karolinie Północnej. Głównie dlatego, że nie przewidywał, że podczas misji wojskowej, gdzie był lekarzem, dojdzie do tak strasznego wypadku jak ten, w którym został ranny. A wtedy stara, odziedziczona po dziadku chata, wydała mu się idealnym schronieniem. Trevor zdecydowanie nie przewidywał też, że w New Bern znajdzie kogoś, kto poruszy jego serce. Kiedy jednak spotyka Natalie, zastępczynię miejscowego szeryfa, nie może przejść obok niej obojętnie. Ale nawet gdy wydaje się, że Natalie odwzajemnia jego uczucia, nadal pozostaje zadziwiająco odległa… A Trevor zastanawia się, co kobieta ukrywa. Jego pobyt w New Bern dodatkowo komplikuje obecność ponurej nastolatki, Callie, która mieszka w przyczepie kempingowej przy drodze. Trevor ma nadzieję, że Callie wie coś o tajemniczej śmierci jego dziadka i za wszelką cenę próbuje wyciągnąć od niej wskazówki, które mogłyby rzucić na nią nowe światło. Nieustępliwa chęć poznania prawdy pozwoli Trevorowi zrozumieć prawdziwe znaczenie miłości i przebaczenia. I da mu ważną lekcję – o tym, że w życiu, aby iść naprzód, często musimy wrócić do miejsca, w którym wszystko się zaczęło. Mistrz romantycznych historii powraca!

źródło opisu: Albatros


Moja opinia:

Kiedy dwanaście lat temu przeczytałam książkę ,,Jesienna miłość" nie sądziłam, że rozpocznie się jedna z największych moich literackich miłości. Czas mijał, a ja zebrałam całą kolekcję powieści autora. ,,Anioł Stróż", ,,Ostatnia piosenka", ,,Bezpieczna przystań" oraz ,,I wciąż ją kocham" to moje ulubione historie, które wywołały lawinę emocji, które pamiętam do dziś. Nicholas Sparks ma niesamowitą zdolność pisania o miłości, która nie zawsze jest jednoznaczna i przybiera, różne odcienie.

Wiadomość o premierze książki ,,Powrót"ogromnie mnie ucieszyła. Jednak przyznam się, że nie spodziewałam się spektakularnej historii na miarę moich ulubionych. Jakże mile się zaskoczyłam. Opowieść o losach Trevora oraz Natalie, przypomniała mi za co uwielbiam twórczość autora. Rozczulająca, wzruszająca i momentami chwytająca za serce powieść o zagubionych ludziach, którzy w swoim życiu przeżyli wielką traumę. On boryka się ze zespołem stresu pourazowego. Ona niczym ptak zamknięty w klatce przeszłości, pragnie normalności i tęskni za miłością. Jest jeszcze pewna zagubiona nastolatka, której sekrety skrzyżują drogi, tych trzech bohaterów. 

Uwielbiam w twórczości autora to kiedy w trakcie czytania zupełnie przepadam w jego fikcyjnym świecie. Słowa zmieniają się w obrazy, a ja mam wrażenie jakbym słyszała bohaterów książki.

Powieść ,,Powrót" jest osobiście dla mnie bardzo ważną książką. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że powieści, które trafiają w moje ręce nie są przypadkowe. Uwielbiam w nich znajdować cząstkę siebie. A dzięki Nicholasowi Sparksowi, zaczyna się naprawdę wierzyć w miłość, która nie zna żadnych granic. Dająca nadzieje, otulająca serce historia, o smaku słodkiego miodu, która sprawiła, że na kilka wieczorów zapomniałam o problemach. 

Polecam!





Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Nicholas Sparks
Powrót
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery:27.01.2021
Rok wydania:2021
Oprawa:miękka
Liczba stron:416

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


1 komentarz:

  1. Bardzo lubię twórczość tego autora. Ta nowość dopiero w planach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger