wtorek, listopada 03, 2020

320. [PRZEDPREMIEROWO] MONIKA JOANNA CIELUCH - MĘŻCZYZNA Z OGNIEM W SERCU

Przypadkowe spotkanie, jedno spojrzenie zmieniło w jego życiu wszystko. Ile jest w stanie poświęcić w imię miłości, wie tylko on sam!

PREMIERA 16.11.2020
MONIKA JOANNA CIELUCH - MĘŻCZYZNA Z OGNIEM W SERCU
CYKL: NIEPOKORNI





Fabuła:
A gdy upadniesz, pomogę ci wstać i razem będziemy śmiać się z twojej niezdarności.

Świat Miłosza po śmierci ukochanej legł w gruzach. Na szczęście ma przyjaciół, którzy zrobią wszystko, by pomóc mu przetrwać i odzyskać radość życia. Pewnej nocy, na jednej z angielskich autostrad Miłosz jest świadkiem tragicznego wypadku. Los składa w jego rękach życie Agaty.

Czy Miłoszowi uda się dotrzymać obietnicy, którą złożył półprzytomnej dziewczynie? Co takiego skrzętnie ukrywa Agata? I kim jest tajemniczy mężczyzna z czarnego bentleya?

„Mężczyzna z ogniem w sercu” to historia, która porusza do głębi.



,, Samotność z wyboru jest cichym mordercą słabych serc"


Moja opinia:

Historia Jakuba i Hani skradła moje serce, więc z ogromną przyjemnością i wielkimi oczekiwaniami rozpoczęłam lekturę drugiego tomu serii ,,Niepokorni”.

,,Mężczyzna z ogniem w sercu” to niesamowita i piękna książka. Przepadłam bez reszty, otulona wszystkimi emocjami, niczym ulubionym kocem. Świat na chwilę stracił jakiekolwiek znaczenie. Uwielbiam sposób w jaki autorka tworzy męskich bohaterów. Jeśli polubiliście Jakuba z pierwszej części, Miłosza po prostu pokochacie. Wspaniały mężczyzna o wielkim sercu. To właśnie on nadaje całej historii ciepła i błogiego rozczulenia. Agata to bohaterka zamknięta w sobie. Jednak z czasem otwiera się na ludzi, a my mamy możliwość poznać jej sekrety, które tak ukrywała przed światem. Między nimi dzieje się tak wiele, nie brakuje tych najpiękniejszych uczuć, ale także życiowej goryczy, która jest momentami jak zimny prysznic. Oboje mają niepokorne serca, spragnione miłości.

Autorka ponownie zabrała mnie w niezwykłą, literacką podróż, pełną emocji. Zakończenie doprowadziło mnie do łez i wściekłości. Takie historie sprawiają, że na nowo można uwierzyć, że są ludzie, którzy mają dobre serca, a miłość to nie uczucie drugoplanowe.

,,Mężczyzna z ogniem w sercu” wspaniała powieść, niesamowici, niepokorni bohaterowie i emocje, które rozgrzeją nie jedną osobę. To zdecydowanie jedna z najlepszych książek, przeczytanych przeze mnie tej jesieni.

POLECAM! 



Informacje o książce:
Autor: Monika Joanna Cieluch
Data ukazania: 16.11.2020
Wydawnictwo: INANNA
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu Inanna oraz Autorce:






3 komentarze:

  1. Mogłaby mi się ta książka podobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę miała możliwość to będzie rozdanie z książką na moim profilu IG ;)

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej drugiej części.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger