czwartek, września 10, 2020

312. AGATA PRZYBYŁEK - GOTOWI NA WSZYSTKO

Czasami patrząc na piękne zdjęcia wrzucane przez ludzi na portale społecznościowe, zazdrościmy im ich idealnego życia, pełnego luksusu i przeświadczenia, że są oni spełnieni w tym co robią. Jednak często to co widzimy nie ma nic wspólnego z prawdą, a jest częścią planu na odniesienie sukcesu.


PREMIERA 02.09.2020
AGATA PRZYBYŁEK - GOTOWI NA WSZYSTKO
CYKL: TAK SMAKUJE MIŁOŚĆ (TOM III)


Fabuła:
Paula marzy, by ktoś odmienił jej życie dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Choć jest zwyczajną dziewczyną z sąsiedztwa, nieustannie marzy o sławie. Popularni ludzie wiodą przecież takie wygodne życie, prawda?

Dziewczyna postanawia zgłosić się do nowego reality show, a do realizacji swojego szalonego pomysłu potrzebuje jedynie… partnera! Casting otwarty jest dla par, więc zaradna singielka namawia do udziału przyjaciela ze szkolnych lat. Jeśli zwyciężą w finale, podzielą się główną nagrodą według potrzeb: Paula zdobędzie popularność, a Marcel – pieniądze na wymarzony ślub. Tylko że ślub jak z bajki jest marzeniem jego narzeczonej… Ukochana o niczym nie wie, natomiast chłopak jest przekonany, że będzie wniebowzięta, gdy uda mu się zdobyć pieniądze. Miłość przecież wszystko wybaczy.

źródło opisu: Czwarta Strona


Moja opinia:

Od dawna książki pisane przez autorkę Agatę Przybyłek są dla mnie gwarancją dobrej lektury. Tym razem przyszedł czas dla powieści ,,Gotowi na wszystko”, jest ona trzecią częścią cyklu ,,Tak smakuje miłość”. Czytanie tej książki idealnie zbiegło się z moim średnim nastrojem. Historia Pauli i Marcela sprawiła, że na moment wrócił dobry humor i optymistyczne nastawienie do świata.

Każdy z nas ma jakieś marzenia. Główna bohaterka książki ,,Gotowi na wszystko” Paula marzyła o karierze w show biznesie, aby wieść wygodne życie bez trosk i zmartwień. Jednak na pozór zdobycie sławy nie jest prostą sprawą, a w życiu nie ma nic za darmo. Marcel czuję się osaczony przez swoją narzeczoną. Propozycja od wieloletniej koleżanki okazuje się być idealną odskocznią od problemów i rozwiązaniem ich jednocześnie.

W tym miejscu muszę się przyznać, że mam słabość do wszelkich rodzajów reality show. Także fabuła rozgrywająca się właśnie w trakcie jednego z nich była dla mnie strzałem w dziesiątkę. Dawno tak dobrze, nie bawiłam się podczas czytania. Odczuwałam ogromną przyjemność i z biegiem czasu zrelaksowana. Dodatkowo nie można się było od niej oderwać.

Powieść ,,Gotowi na wszystko” to lekka, pełna humoru, urokliwa historia o młodych ludziach, którzy szukali idealnej recepty na swoje życie. Paula to zdeterminowana bohaterka pełna wiary w swój sukces. Marcela odbierałam jako osobę, która potrzebowała przestrzeni i powietrza, aby móc złapać oddech. Osaczony, zagubiony trafił na Paulę. Wybuchowy duet, który sporo namieszał.

Powieść oprócz swojej lekkości niesie w sobie piękne przesłanie. Możemy mieć wszystko, sławę, pieniądze ale bez miłości i rodziny jesteśmy niepełni.

Oprócz, że tutaj dzielę się moją ogromną słabością do twórczości Agaty Przybyłek, od pewnego czasu przeprowadzam wiele rozmów na temat książek autorki z moją babcią, która stała się jej ogromną fanką. To potwierdza, że każdy może znaleźć coś dla siebie.



Informacje o książce:
Autor: Agata Przybyłek
Data ukazania: 2020.09.02
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:365


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger