czwartek, sierpnia 27, 2020

308. [PRZEDPREMIEROWO] KLAUDIA BIANEK - ZAWSZE I NA ZAWSZE

Czy można po raz drugi oddać swoje serce? Kochać bezgranicznie, aż do utraty tchu? Nie są to proste pytania, na które można jednoznacznie odpowiedzieć. Wiele zależy od nas samych, czy jesteśmy gotowi, aby na nowo wpuszczać do swojego życia miłość.  


PREMIERA 02.09.2020
KLAUDIA BIANEK - ZAWSZE I NA ZAWSZE
TOM II




Fabuła:
Związek z Filipem pozwolił Elizie na nowo uwierzyć, że jest jeszcze zdolna kogoś kochać. Teraz jej świat rozsypał się ponownie, a kobieta nie ma już siły walczyć. Zamyka się w sobie, tracąc nadzieję na miłość. A przecież wydawało się, że szczęście jest w zasięgu ręki!

Filip, chcąc ratować związek z Elizą, postanawia dać jej czas, by mogła przemyśleć ich relację. Obydwoje robią wszystko, by zapomnieć o swoim nieszczęściu, skupiając się na pomocy ciężarnej siostrze Elizy, Milenie. Los jednak bywa przewrotny i nieoczekiwanie krzyżuje ich ścieżki. Przypadkowe spotkanie tych dwojga pokaże, że przeznaczenie nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa.
źródło opisu: Czwarta Strona



Moja opinia:

Tak bardzo czekałam. Odliczałam dni, kiedy dowiedziałam się o potwierdzonej premierze. Tęskniłam za bohaterami, za historią, za tymi wielkimi emocjami.

Odpowiadając na pytanie, czy można kochać po raz drugi, odpowiem twierdząco. W książce ,,Zawsze i na zawsze”, która jest kontynuacją ,,Życie po Tobie”, zakochałam się na nowo. Zatraciłam się bez reszty, zapominając o całym otaczającym mnie świecie. Na nic się nie dało, dawkowanie czytelniczej przyjemności już podczas drugiego wieczoru, poddałam się i czytałam ją z szybko bijącym sercem, rozemocjonowana do tego stopnia, że łzy w pewnym momencie same zaczęły lecieć po policzkach.

,,Zawsze i na zawsze” to powieść o potędze miłości do drugiej osoby. To historia, która ukazuje nam, jaką ogromną silę ma przebaczenie i pogodzenie się ze swoim losem. Książka jest naładowana maścią różnych emocji. Ból, rozpacz, rozczarowanie, tęsknota miesza się  z miłością, nadzieją, czy przebaczeniem.  W jednej chwili odczuwamy piękne, szczere rodzinne ciepło, aby za chwilę znaleźć się w samym centrum konfliktu.

Kocham tę książkę jeszcze mocniej niż ,,Życie po Tobie”, może i brzmi to górnolotnie ale przed lekturą, czułam się po prostu źle. Ogrom przeżytych emocji podczas lektury, pomógł mi się oczyścić się z negatywnych uczuć. Klaudio, dziękuję Ci, że tworzysz historie, które potrafią być lekarstwem na zło otaczającej nas rzeczywistości.




Informacje o książce:
Autor: Klaudia Bianek
Data ukazania: 2020.09.02
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:385


Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger