niedziela, lipca 05, 2020

295. AGATA PRZYBYŁEK - BEZ CIEBIE, JESZCZE RAZ

Najmocniej ranią nas Ci, którym oddaliśmy serce i bezgranicznie zaufaliśmy. Dajemy szansę za każdym potknięciem i zadanym bólem. Jednak przychodzi moment, kiedy czujemy, że straciliśmy samego siebie i mamy wybór, wstać i przeciwstawić się złu, lub trwać i znikać w marazmie.  

PREMIERA 01.07.2020
AGATA PRZYBYŁEK - BEZ CIEBIE
AGATA PRZYBYŁEK - JESZCZE RAZ




Fabuła:
BEZ CIEBIE:
W kamienicy syna Lucy znajduje jego pobitą żonę. Orientuje się, że to mąż zgotował Katarzynie piekło. Pod wpływem impulsu Lucy decyduje się pomóc synowej. Razem z młodym lekarzem, Alanem, zabierają dziewczynę do Toronto, gdzie przechodzi długą rekonwalescencję i powoli staje na nogi. Katarzyna zaczyna nowe życie, a między nią a lekarzem rodzi się nić porozumienia. Właśnie wtedy widmo jej bolesnej przeszłości dotkliwie daje o sobie znać…

JESZCZE RAZ:
Agata nie potrafi pogodzić się z odejściem Alana. Porzuca swoje dotychczasowe życie i postanawia odzyskać ukochanego. Pełna nadziei, chce mu pomóc uporać się z problemami. Nie spodziewa się jednak, że tak trudno odbudować raz utracone zaufanie. I że jej miejsce w sercu Alana zajmuje ktoś, komu trudno będzie dorównać.
źródło opisu: Czwarta Strona


Moja opinia:

Kiedy patrzę na nowe wydania książek ,,Bez Ciebie” oraz ,,Jeszcze raz” jestem zachwycona. Mam ogromny sentyment do obu powieści. To właśnie od ,,Jeszcze raz” rozpoczęło się moje zauroczenie twórczością Agaty Przybyłek. Do dziś pamiętam wieczór, kiedy przy nocnej lampce czytałam tę książkę czekając na męża. Zastał mnie całą roztrzęsioną oraz zapłakaną. Rankiem następnego dnia rozpoczęłam poszukiwania innych powieści autorki. Gdyby ktoś mi wtedy powiedział, że będę mieć na półce piękną kolekcję wszystkich, wydanych książek oraz, że będę działać jako Czytamitu, nie uwierzyłabym.

,,Bez Ciebie” jest pierwszą częścią historii, o czym się przekonałam po fakcie, jednak nie wpływa to negatywnie na odbiór żadnej z nich. Czytelniczą zaległość nadrobiłam jakiś czas temu, oczywiście po raz kolejny przepadłam. Świat na kilka godzin przestał mieć jakiekolwiek znaczenie.

Powyżej wymienione powieści na pewno są inne od pozostałych książek autorki. Zaskakują tematyką, jednocześnie przerażając autentycznością. To co wydarzyło się w książkach, może dziać się właśnie w tym momencie. Bardzo ważne jest mówić o tym głośno.

Mimo wszystko są to historie, które mimo zawartego ludzkiego bólu, niosą ze sobą nadzieję na to, że pojawi się ktoś z życzliwie wyciągniętą dłonią w naszą stronę.

Obie książki są bliskie mojemu sercu, sprawiły spore, emocjonalne zawirowanie. Zapłakana, roztrzęsiona ale z uczuciem ulgi to cała ja, po lekturze ,,Bez Ciebie” oraz ,,Jeszcze raz”.

Polecam, najmocniej jak potrafię!




Informacje o książce:
Autor: Agata Przybyłek
Data ukazania: 2020.07.01
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:336, 360


Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



1 komentarz:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger