środa, marca 04, 2020

267. AGATA PRZYBYŁEK - ZROBIĘ DLA CIEBIE WSZYSTKO

Każdy z nas chociaż raz przeżywa miłość szaloną, pełną namiętności i wiary, że tak już będzie na zawsze. Jednak uczucie zmienia się wraz z nami, a czasami zdajemy sobie sprawę, że to co czujemy, wcale nie było takie jak wcześniej myśleliśmy...

PREMIERA 26.02.2020
AGATA PRZYBYŁEK - ZROBIĘ DLA CIEBIE WSZYSTKO




Fabuła:
Ewa jest szczęśliwą matką i żoną, prowadzi z mężem pensjonat na Podhalu i razem wychowują kilkuletnią córeczkę. Nieszczęśliwy wypadek sprawia, że dziewczynka trafia do szpitala. Poczucie winy oraz wstyd nie dają Ewie spokoju. Kobieta uświadamia sobie, że prawda, którą ukrywała przed światem, musi wyjść na jaw…
Czy raz otwarte drzwi do przeszłości da się jeszcze zamknąć? Ile krzywd i ran można wybaczyć w imię miłości?

źródło opisu: Czwarta Strona



,,Nie było nic gorszego od rozstań i cierpienia z miłości. A ból, który czuła, był nieporównywalny do żadnego innego. Jakby ktoś niszczył ją od środka."

Moja opinia:
Nareszcie kolejna książka autorstwa Agaty Przybyłek trafiła w moje ręce. Radość była jeszcze większa, ponieważ była to szósta powieść z serii ,,domki". Jeszcze przyjemniej było wrócić na Podhale i poznać bliżej bohaterów, którzy pojawili się  w książce ,,Najlepsze, co mnie spotkało" (czwarty ,,domek"). 
Jak już pewnie wiecie, uwielbiam twórczość autorki i podkreślam to za każdym, możliwym razem. Seria z ,,domkami" należy do mojej najukochańszej. Do tej pory myślałam, że po lekturze ,,Dlatego od Ciebie odeszłam", już żadna z historii nie zawładnie moim sercem tak mocno. Czekałam, czytałam i nagle ,,Zrobię dla Ciebie wszystko" sprawiło, że pokochałam tę historię tak samo mocno jak trzecią część z serii.
Wszystkie przeżyte emocje były bardzo intensywne. Czułam się jakby autorka zajrzała do mojego serca i znała wszystkie moje rozterki, tęsknoty i miłosne rany... 
Historia Ewy jest niezwykła, obserwujemy jako czytelnicy jej przemianę  z młodej dziewczyny, kochającej do szaleństwa w kobietę, która potrafi podjąć najtrudniejsze decyzje.
Kilka wątków stworzonych przez autorkę, dodało świeżości i śmiało mogę stwierdzić, że jest to najbardziej dojrzała powieść Agaty Przybyłek. Nie brakuje emocji i niespodziewanych wydarzeń. 
Kiedy czytałam książkę, czułam ukojenie i wewnętrzny spokój. Po dniu pełnym nerwów i podłego nastroju z każdą mijającą stroną, złe emocje ustępowały, a za to pojawiały się momenty kiedy serce biło mocniej.
,,Zrobię dla Ciebie" zapisuje się do grona moich ulubionych historii, które pozostaną w mojej pamięci na zawsze. Potrzebowałam takiej powieści, ponieważ dzięki niej poczułam się lepiej. Jeśli poszukujecie książki pełnej kobiecej wrażliwości, pięknej i sprawiającej, że nie będziecie chcieli przestać czytać, to jest ona dla Was.  


Informacje o książce:
Autor: Agata Przybyłek
Data ukazania: 2020.02.26
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:400


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



2 komentarze:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger