poniedziałek, marca 02, 2020

265. [PRZEDPREMIEROWO] GABRIELA GARGAŚ - DZIEŃ KOBIET

W życiu nie ma nic piękniejszego jak prawdziwa miłość, czy szczera przyjaźń. Wspaniale mieć wsparcie u bliskich osób, a jeszcze lepiej czujemy się będąc kochani.
Miłość jednak ma różne oblicza, czasami potrafi zadać ból, który trudno znieść...

GABRIELA GARGAŚ - DZIEŃ KOBIET
PREMIERA 04.03.2020 




Fabuła:
Trzy kobiety, co roku 8 marca, spotykają się w kawiarni u Róży, aby porozmawiać, o swojej kobiecości, błędach, które popełniły, radościach, które się im przydarzyły. Są od siebie tak różne, a jednak połączone ze sobą nie tylko więzami krwi, a także splotami zdarzeń.
Cecylia, seniorka rodu, mama i babcia, była tancerka, snuje opowieści, o czasach, kiedy tańczyła na deskach największych teatrów Europy.
Agnieszka, rozwiodła się z mężem, kiedy Izabella, jej córka, była małą dziewczynką. Przytłoczona obowiązkami domowymi, postanowiła czerpać z życia garściami. Tylko, to, o czym marzyła, wcale nie było takie piękne, jak jej się na początku wydawało. Do tej pory próbuje naprawić stosunki z córką.
A kiedy na horyzoncie pojawia się jej były mąż, sama uwierzy, że stara miłość jednak nie rdzewieje.
Izabella, kobieta po trzydziestce, na pozór szczęśliwa, ale tak naprawdę pogubiona i samotna. Kiedy na jej drodze, pojawia się przystojny lekarz, jej świat wywraca się do góry nogami. Ale czy sekret, który skrywa kobieta, nie będzie rzutował na przyszłość rodzącej się miłości?



źródło opisu: https://www.swiatksiazki.pl/dzien-kobiet-6625209-ksiazka.html


,,Najpiękniejsze rzeczy rodzą się z obecności drugiego człowieka i z miłości"

Moja opinia:
W ostatnim poście wspominałam Wam, że miałam gorszy czas. Na szczęście złe chwile mają to do siebie, że w końcu ustępują tym dobrym. W weekend przeczytałam książkę, która mocno podniosła mnie na duchu. Sprawiła, że na moment zapomniałam o wszystkich troskach. Mogłam na chwilę zniknąć i schować się w pięknej historii, niesamowitych kobiet.
Już w środę swoją premierę będzie miała najnowsza książka autorstwa Gabrieli Gargaś - Dzień Kobiet. Powieść kobieca, piękna i naładowana emocjami do granic możliwości. Czasami nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo uczucia rządzą naszymi wyborami, czy decyzjami. Autorka przedstawiła losy, trzech niezwykłych kobiet, gdzie to miłość kierowała nimi w życiu. Nie umiem wybrać bohaterki, którą polubiłam najbardziej, ponieważ każda z nich miała w sobie coś innego, co wzbudzało moją sympatię. Bardzo podobała mi się subtelność, a zarazem zadziorność przedstawionych postaci. Autorka skupia się na różnych kobietach z innym, życiowym bagażem.  W piękny sposób ukazała jak miłość jest  postrzegana przez trzy pokolenia i nigdzie nie zostało napisane, że na miłość są jakieś ograniczenia czasowe. To jest cudowne w tej książce, że gdy którakolwiek z nas, po nią sięgnie, znajdzie coś dla siebie. 
Nie zliczę ile było momentów, kiedy się uśmiechałam sama do siebie, ile chwil kiedy po przeczytaniu czułam szybsze bicie serca, a ile razy łza zakręciła mi się  w oku. Autorka Gabriela Gargaś doskonale wie jak pisać, aby trafić wprost do serca czytelniczki. Piszę o rzeczach na pozór prostych i wszystkim znanych, przez co porusza czułe punkty. 
Powieść ,,Dzień Kobiet" będzie idealna dla każdej z Nas. Pozwoli docenić to co mamy lub sprawi, że na chwilę zastanowimy się, czy żyjemy pełnią szczęścia. Nie ma lepszej książki z którą można celebrować naszą kobiecość, nasze emocje, czy uczucia. Uwielbiam książki, dzięki którym przeżywam tyle skrajnych odczuć. 
Jeśli tak jak ja lubicie kobiece powieści, to mam dla Was idealną propozycję!



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Gabriela Gargaś
Dzień Kobiet
Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data premiery:04.03.2020
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:320

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję Autorce oraz wydawnictwu:



2 komentarze:

  1. Lubię pióro tej autorki, więc jeśli będę miała okazję przeczytać tę książkę, na pewno z niej skorzystam. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger