poniedziałek, stycznia 06, 2020

253. [PRZEDPREMIEROWO] ROB HART - MAGAZYN

Każdy z nas chce mieć dobrą pracę, która daje satysfakcję i czuć się w niej dobrze. Pragniemy mieć normalne życie i nie martwić się o przyszłość, tylko co kiedy ktoś ingeruje i narzuca nam jak ma wyglądać nasza codzienność.

ROB HART - MAGAZYN
PREMIERA: 29.01.2020





Fabuła:
Przerażająco prawdziwa powieść o tym, co się dzieje, kiedy Wielki Biznes stosuje metody godne Wielkiego Brata. Oraz o tym, kto zapłaci za to najwyższą cenę.
Paxton nigdy nie sądził, że będzie pracował dla Clouda, gigantycznej firmy technologicznej, która włada praktycznie całym rynkiem amerykańskim, oraz że przeprowadzi się do jednego z jej rozległych obiektów. Szczególnie, że życie w środowisku Clouda – z salami rozrywkowymi, otwartymi przestrzeniami biurowymi i w ogromnych magazynach – jest lepsze niż to, co pozostało na zewnątrz. To znacznie więcej, niż zapewnia ktokolwiek inny.
Zinnie udało się przeniknąć w szeregi Clouda, gdzie pracuje pod przykrywką. Wiele ryzykuje, by wykraść najcenniejsze tajemnice firmy. Paxton ze swoim zwykłym życiem, małymi nadziejami i obawami może okazać się idealnym pionkiem w tej grze, jeśli tylko Zinnia będzie w stanie poświęcić go dla dobra sprawy. Gdy prawda o pobudkach firmy wychodzi na jaw, kobieta musi postawić wszystko na jedną kartę. To ryzykowne zagranie, które może kosztować życie. Wspólnymi siłami Zinnia i Paxton dowiedzą się, do czego Cloud może się posunąć.

źródło opisu: Wydawnictwo W.A.B.



Moja opinia:
Nie miałam wygórowanych oczekiwań wobec książki ,,Magazyn", a tu spotkałam się z miłą niespodzianką.
Wciągająca oraz interesująca historia od pierwszych stron. Tworzenie świata na nowych zasadach, wręcz utopijna wizja pojawiła się już w wielu książkach. Jestem osobą, która lubi takie tematy i moja wyobraźnia pracuje wtedy na najwyższych obrotach.
W świecie Chmury przepadłam. Fabuła jest ciekawie skonstruowana. Wielowątkowość, która sprawia, że akcja nabiera tempa z każdą mijącą stroną, a różne spostrzeżenia na ten sam świat dodają interesującego odbioru całości.
Przed przystąpieniem do lektury obawiałam się, że będę się nudzić i stracę zapał do czytania przy tak grubej książce, tak się nie stało. Ciężko było oderwać się od niej.
,,Magazyn" była dla mnie lekturą interesującą, inną niż czytam na co dzień. Czerpałam z niej samą przyjemność i umiliła kilka moich wieczorów. Nie ma nic lepszego jak po męczącym dniu, sięgnąć po dobrą książkę, która zabierze nas w inny świat.
Bohaterowie zostali ciekawie przedstawieni i wzbudzali różne emocje. Ich historia, uświadamia nam, że jaki by nie  istniał ustrój, rząd, czy stosowane praktyki w biznesie, znajdzie się tzw. rysa na szkle. Zawsze pojawi się jednostka, która nie dopasuje się i będzie chciała tworzyć świat po swojemu. 

Moja ocena:
7,5/10



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Rob Hart
Magazyn
Wydawnictwo: W.A.B.
Data premiery:29.01.2020
Oprawa:półtwarda
Liczba stron:496

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



4 komentarze:

  1. Nie przekonuje mnie ta historia więc póki co ją sobie odpuszcze.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :) może inne propozycję bardziej przypadną Ci do gustu. :) Pozdrawiam.

      Usuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger