wtorek, października 01, 2019

226. [PRZEDPREMIEROWO] MALWINA FERENZ - DNI WYPEŁNIONE SŁOŃCEM - PATRONAT MEDIALNY

Każdy z nas ma takie miejsce do którego wraca z uśmiechem i ogromną przyjemnością. Czujemy się tam dobrze i szczęśliwi, a zwykła kawa smakuje niesamowicie. 
Dziś pomyślmy o takim miejscu, a najlepiej wybierzmy się tam jak najszybciej jest to możliwe.
Życie to chwila, czerpmy z niego to, co najlepsze.

PREMIERA 02.10.2019
MALWINA FERENZ - DNI WYPEŁNIONE SŁOŃCEM
CYKL: NEON CAFE - TOM II
PATRONAT MEDIALNY




Fabuła:
Gościnne progi Neon Café zapraszają. Odwiedź miejsce, które oferuje wszystko, o czym marzysz.
Powita Cię ktoś, kto nie tylko realizuje każde, nawet najbardziej wyszukane zamówienie, lecz potrafi wsłuchiwać się w ludzkie serca i opowieści. A jest ich wiele, bo przytulna atmosfera tej niewielkiej kawiarni o ciepłym domowym wnętrzu zachęca do wizyt i zwierzeń.
W Neon Café każdy dzień będzie wyjątkowy. Filiżanka włoskiej kawy doda pewnej staruszce odwagi, by po wielu latach milczenia opowiedzieć, jak tango uratowało jej życie. Zabiegany tata bliźniaczek znajdzie chwilę, aby powrócić pamięcią do magicznego miejsca, gdzie poznał miłość swojego życia. Przypadkowa wizyta informatyka już dawno została zaplanowania przez los, tak jak wolne miejsca przy stolikach, które czekają na mężczyznę świętującego szczególny dzień oraz młodego człowieka sukcesu, który ma wszystko oprócz szczęścia…
Wybierz się w magiczną podróż do Wrocławia, zapomnij o mapie i daj się poprowadzić klimatycznej atmosferze miasta.

źródło opisu: http://czwartastrona.pl/




,,Różne drobne rzeczy są w stanie zagrać na tajemnej strunie ukrytej gdzieś w ludzkich umysłach i wydobyć melodię wspomnień."

Moja opinia:
Zanim przystąpisz do lektury ,,Dni wypełnione słońcem" okryj się ciepłym kocem. Zaparz ulubioną kawę lub herbatę. Mniej pod ręką ulubione jedzenie. Daj się porwać w literacką podróż po uliczkach Wrocławia. Po miłej wędrówce, zatrzymaj się w uroczej kawiarni Neon Cafe i pozwól sobie na odrobinę zapomnienia i otwórz serce na wszystko co najlepsze.
Autorka po raz kolejny zaprasza nas do miejsca, gdzie każdy znajdzie swoje miejsce. Stworzyła nowych bohaterów i historie, jednak wszystkich łączy młody, czarnowłosy barman. Niezwykła, a zarazem najbardziej sympatyczna osoba w całej powieści. Ma w sobie, coś tajemniczego, a zarazem odnosi się wrażenie, że jest w stanie przejrzeć każdego.
W książce, nie brakuje momentów, kiedy uśmiech nie schodzi z twarzy ale także takich gdzie nachodzi nas fala refleksji na temat życia.
Podobało mi się, że każdy rozdział skupiał się na innym bohaterze i jego przeżyciach. Najbardziej rozbawiła mnie historia ojca dwóch bliźniaczek. A pełna zadumy byłam kiedy czytałam opowieść pewnej staruszki. Spora ilość refleksji naszła mnie po zapoznaniu się z przeżyciami schorowanego pana. Została mi taka myśl, kiedy dotarłam do końca książki. Nasze życie ma wiele barw, zarówno tych kolorowych jak i nie brakuje szarości. Mamy dni wypełnione słońcem jak i pochmurne. Jednak nic nie dzieje się bez przyczyny. Czerpmy z życia co najlepsze, z porażek wyciągamy lekcje.
Jeśli szukacie książki, wciągającej od pierwszych stron, różnorodnej, wielowątkowej i pełnej emocji to ,,Dni wypełnione słońcem" jest dla Was. Ogromnym plusem jest to, że miejsce akcji jest miasto Wrocław, który jest mi znany.
Autorka skradła moje serce po raz drugi. Pisze o życiu takim jakim jest bez zbędnego rozdmuchiwania. Wszystko co się wydarzyło w książce, mogło się zdarzyć w prawdziwym świecie, a że jest tam szczypta niezwykłości, to dodaje tylko uroku całości.
Jestem oczarowana i drugie spotkanie w pełnej klimatu kafejce uważam za udane.
Polecam! 



Moja ocena:
9/10


Informacje o książce:
Autor: Malwina Ferenz
Data ukazania: 2019.10.02
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:302


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger