środa, lipca 31, 2019

211. ANNA PŁOWIEC - SEKRETY JULII

Ile może znieść bólu i życiowego rozczarowania jeden człowiek? Jak podnieść się po kolejnym ciosie?
Czasami nasze drogi są wyboiste od problemów. Naszym największym sukcesem jest ich ominięcie z podniesioną głową.

ANNA PłOWIEC - SEKRETY JULII
PREMIERA: 17.07.2019



Fabuła:
Gdy Alicja znajduje listy matki, czuje, że odkrywa historię niezwykłej miłości. Nie wie, że gdy rozwikła sekret, odmieni swoje życie raz na zawsze.
Nigdy nie wiesz, kogo spotkasz na tatrzańskiej ścieżce. Julię przed tragiczną śmiercią w górach ratuje chłopak o oczach koloru niezapominajek. Choć byłoby lepiej, gdyby ich drogi nigdy się nie przecięły, czasu nie da się cofnąć. W sercu Julii rodzi się uczucie. Kiedy zdecyduje się poddać miłości, może jednak być już za późno, a los okrutnie z niej zakpi.

źródło opisu: Wydawnictwo Między Słowami



Moja opinia:
Wyobraźcie sobie, że jesteście właśnie na życiowym zakręcie. Musicie pogodzić się z bolesną stratą. Dodatkowo przez przypadek dowiadujecie się, że prawda o waszej rodzinie wcale nie jest taka jaką znacie. 
Sporo? 
Z tym wszystkim musiała zmierzyć się główna bohaterka książki ,,Sekrety Julii". Alicja właśnie straciła męża oraz ukochaną matkę. Czuję się jakby stała pod ścianą. Jedynym promieniem szczęścia jest jej córka Kasia. Porządkując rzeczy po matce odnajduje stare listy. Prawdę, którą poznaje z ich treści, zmienia jej życie.
Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością Anny Płowiec i muszę przyznać, że zapisze się ono do bardzo udanych.
,,Sekrety Julii" to dobra powieść obyczajowa, myślę, że fanów gatunku zadowoli w zupełności. Rodzinna tajemnica, skomplikowane relacje międzyludzkie oraz miłość tak niebanalna sprawia, że książka oczarowuje od pierwszych stron.
Bardzo mi się podobało że historia toczy się dwutorowo, raz jesteśmy w teraźniejszości aby zaraz przenieść się do przeszłości. Raz skupiamy się na losach Alicji, by następnie poznać młodość Julii. Wszystko się ze sobą łączy w logiczną całość. Nie tworzą się żadne literackie zgrzyty.
Muszę przyznać, że jestem w pełni usatysfakcjonowana lekturą. Mimo, że nie przeczytałam jej w jeden wieczór. To wracając do niej nie miałam najmniejszego problemu, aby przypomnieć, co działo się wcześniej. Zaciekawiła mnie od pierwszych stron, a napięcie wzrastało z każdym mijanym rozdziałem. 
Jeśli szukacie lektury na lato, polecam ,,Sekrety Julii" zbierze Was ona w malowniczy świat pełnego tajemnic, bólu ale także przyniesie Wam nadzieję, że po każdej życiowej burzy wychodzi słońce. 


Moja ocena:
7/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Anna Płowiec
Sekrety Julii
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:496

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki i na pewno ją przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie więc z chęcią ją przeczytam :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger