niedziela, maja 26, 2019

192. [PRZEDPREMIEROWO] SHERYL BROWNE - OPIEKUNKA

Czasami wpuszczamy przypadkowo w nasze życie, osoby, które zmieniają je o 180 stopni. Jedna chwila wystarczy, aby nic już nie było takie jak wcześniej.
Czasami dając dobro, nie zdajemy sobie sprawy ile zła czai się na naszej drodze.

SHERYL BROWNE - OPIEKUNKA
PREMIERA: 05.06.2019





Fabuła:
Melissa i Mark Cainowie są szczęśliwi, że znaleźli Jade, opiekunkę, która ma doskonały kontakt z małymi dziećmi. Jade ma za sobą dramatyczne przeżycia – widziała, jak jej dom spłonął. Dlatego tym bardziej potrzebuje wokół siebie kochającej rodziny. Przygarnięcie jej pod dach wydaje się w tej sytuacji znakomitym rozwiązaniem. Mark pracuje jako oficer policji i całymi dniami nie ma go w domu, a Melissa zmaga się z prowadzeniem własnej firmy. Rodzina staje się coraz bardziej zależna od opiekunki, która z ochotą pomaga domownikom. Kiedy Melissa zaczyna popadać w depresję, Jade przejmuje większość obowiązków. Wkrótce Mark zauważa zmianę atmosfery w domu. Zaczyna przyglądać się bliżej idealnej z pozoru opiekunce i to, co odkrywa, wstrząsa nim do głębi. Zaczyna się domyślać, o co może jej tak naprawdę chodzić…




Moja opinia:
Ostatnim czasem potrzebuję, aby książka, zaciekawiła mnie od pierwszych stron, inaczej może kilka dni przeleżeć nietknięta, aż do momentu mojego zmuszenia się do czytania. Jednak w przypadku ,,Opiekunki" zaintrygowała mnie fabuła, a okładka porusza mroczne zakamarki wyobraźni. Kiedy rozpoczęłam lekturę, spodobała mi się od pierwszych stron, do tego stopnia, że przeczytałam ją w jeden wieczór. Nie mogłam się od niej oderwać. Nie zasnęłabym spokojnie, nie znając finału historii Melissy, Marka oraz Jade. 
To właśnie wspominania wcześniej Jade, jest głównym źródłem zamieszania w życiu szczęśliwego małżeństwa. Nie chcę wam, za wiele zdradzać z fabuły, ponieważ nie chcę odbierać Wam zabawy z czytania i łączenia kropek.
Mimo, że wiele można się domyśleć w trakcie poznawania historii to momentami atmosfera jest tak gęsta, że nie można spokojnie wysiedzieć. Duży w tym swój udział ma tytułowa opiekunka. 
Zwrotów akcji nie brakuje, a zakończenie mnie w pełni usatysfakcjonowało. 
W moim odczuciu  ,,Opiekunka" to ciekawa propozycja thrillera, który w dużej mierze skupia się na relacjach międzyludzkich.  Ciekawi bohaterowie, fabuła i chociaż główny motyw dość często się pojawia w literaturze tego pokroju to ja bawiłam się bardzo dobrze przy tej pozycji. Zaciekawiła mnie do tego stopnia, że nie potrafiłam jej odłożyć, ani na chwilę. 
Warto zabrać ją na zbliżające się wakacje.

Moja ocena:
7/10



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Sheryl Browne
Opiekunka
Wydawnictwo: W.A.B.
Data premiery:05.06..2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:400

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:







1 komentarz:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger