sobota, marca 23, 2019

176. MICHELLE FRANCES - TA DRUGA

Kiedy myślisz, że masz wszystko. Sam szczyt kariery, kochająca druga połówka. Za chwilę Twoja rodzina się powiększy. Żyjesz w dostatku i szczęściu, aż nagle na Twojej drodze pojawia się ktoś, kto chce bardzo ten spokój zaburzyć.

MICHELLE FRANCES - TA DRUGA




Fabuła:
Carrie sporo poświęciła, by znaleźć się na szczycie. Teraz, kiedy ma czterdzieści lat, jest uznaną producentką telewizyjną, ma za męża odnoszącego sukcesy scenarzystę, a czas dzieli między dwa piękne domy. Odchodząc na urlop macierzyński, jest pełna obaw – nie wierzy, że uda jej się znaleźć godną następczynię, która będzie w stanie podołać jej dotychczasowym obowiązkom.

Ale Emma jest inteligentna, zdeterminowana i drobiazgowa. Dokładnie taka, jak Carrie. A skrupulatność, z jaką Emma we wszystkim naśladuje swoją mentorkę, jest wręcz... przerażająca.
Otoczenie Carrie, z jej mężem na czele, już zaakceptowało jej młodą, pełną wigoru zastępczynię, ale świeżo upieczona matka zastanawia się, czy przypadkiem nie zatrudniła psychopatki…






Moja opinia:
Mam wrażenie, że w przypadku tej książki, opis jedno, a fabuła to całkiem coś innego. Nastawiłam się na naprawdę mocno, trzymający w napięciu thriller psychologiczny, a dostałam niedoprecyzowaną i niedoszlifowaną historię o trójkącie kobieta-mężczyzna-kobieta. 
Kiedyś oglądałam film ,,Obsesja" bardzo mi się podobał i liczyłam, że podobny schemat w książce, również przypadnie mi do gustu. Jednak tak się nie stało. Akcja długo ciągnie się niczym roztopiony ser. A kiedy już zacznie się rozkręcać, autorka używa absurdalnych rozwiązań, że jedyne na co mam ochotę to puknąć się w głowę. 
Plusem tej książki jest to, że czyta się ją szybko, autorka operuje sporą lekkością, przy której nie jest wymagane zbyt duże skupienie. 
Miałam ogromną ochotę na thriller z kobiecą rywalizacją w tle. Miałam nadzieję na ciekawą historię na świeżość, czy spektakularne zakończenie. 
Niestety ,,Ta druga" mnie rozczarowała. Może dlatego, że miałam wobec niej wygórowane oczekiwania. Liczyłam na zachwycającą lekturę, a była po prostu bardzo średnia.
Książka typu, przeczytam i zaraz zapomnę o czym była.
Ogromna szkoda, kiedy potencjał nie został wykorzystany jak należy.
Szkoda.


Moja ocena:
5/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Michelle Frances
Ta druga
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery:13.03.2019
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:416

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:

4 komentarze:

  1. Szkoda, że książka wypadła tak słabo, tym bardziej, że mam ją już w swojej biblioteczce

    OdpowiedzUsuń
  2. Może Tobie bardziej przypadnie do gustu, mimo wszystko życzę dobrej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że cię trochę rozczarowała, ale może mnie by przypadła do gustu :)
    ~Pola
    www.czytamytu.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego, możliwe, że Tobie by się spodobała. ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger