wtorek, stycznia 22, 2019

156. [PRZEDPREMIEROWO] ZBIÓR OPOWIADAŃ - PIERWSZA MIŁOŚĆ

O pierwszej miłości nie da się zapomnieć. To uczucie, które na zawsze pozostanie gdzieś ukryte głęboko w sercu. Niektórzy mają na tyle szczęścia, że z osobą, której oddały serce, spędzają całe życie. Inni natomiast muszą pogodzić się z jej stratą.
Miłość ma różne oblicza i barwy...

ZBIÓR OPOWIADAŃ - PIERWSZA MIŁOŚĆ 
PREMIERA 30.01.2019


,,Miłość płomienna,

miłość wyśniona, 

co niszczy smutek, wszytko pokona. 

I w zimnych sercach rozpala ogień,
a potem topie je niczym lód.

Nigdy tego nie wiesz,
czy za rogiem już na ciebie czeka
miłość i popłynie rwących uczyć rzeka.
Nigdy tego nie wiesz,
czy za chwilę do drzwi nie zapuka
miłość, która wciąż cię goni i cię szuka."
Zajefajni - Płomienna miłość



Autorzy:
Gabriela Gargaś, 
Katarzyna Berenika Miszczuk, 
Agnieszka Krawczyk, 
Agata Przybyłek, 
Agnieszka Lingas-Łoniewska, 
Natalia Sońska, 
Karolina Wilczyńska, 
Agnieszka Lis, 
Natasza Socha, 
Joanna Szarańska, 
Lidia Liszewska, 
Robert Kornacki

Fabuła:

Opowieści wyjątkowe jak pierwsza miłość. Pamiętasz swoje pierwsze zakochanie? Motyle w brzuchu, ukradkowe spojrzenia i pewność, że spotkałaś kogoś niezwykłego. Tego nie da się zapomnieć.
Autorzy najpiękniejszych powieści obyczajowych stworzyli opowiadania o niezwykłej sile pierwszych zauroczeń. Ich bohaterowie idą za głosem serca, bo tak kochać można tylko raz, a cudowne wspomnienia zostają na całe życie. To historie pełne uczuć, emocji i wzruszeń niepowtarzalne jak pierwsza miłość.
Czy święto zakochanych może trwać przez cały rok? Zatrzymaj romantyczną atmosferę na dłużej i daj się ponieść sile uczuć. Może jedna z naszych opowieści będzie podobna do twojej?


źródło opisu: http://czwartastrona.pl/pierwsza-milosc/



,,Od czego zaczyna się miłość? Od spojrzenia? Może od słowa? A może dopiero dotyk daje odpowiedź?"
Moja opinia:
Nie miałam jeszcze okazji, czytać zbiorów opowiadań. Zawsze myślałam, że to przereklamowane i co ja ciekawego tam znajdę. No, powiedźcie mi jakim cudem można porwać serce czytelnika, po kilkunastu stronach, krótkiej historyjki?
A można. Książka ,,Pierwsza miłość" jest przykładem, że można to zrobić nawet kilkakrotnie. Ledwo udało mi się pozbierać, po jednym, a tu kolejna emocjonalna perełka się pojawiała.
Głównym motywem opowiadań jest miłość i to na niej skupiło się dwunastu autorów. Co najciekawsze, każdy z nich miał inne spojrzenie, podejście do tematu. To  tylko potwierdza tezę, że miłość ma wiele twarzy. 
Najbardziej chwyciły mnie za serce opowiadanie Joanny Szarańskiej, Agaty Przybyłek, Agnieszki Lis. Autorki, są mi znane, a ich książki bliskie sercu, więc mogłam tylko przepuszczać, że podołają zadaniu na stworzenie historii łamiącej serce i które sprawią, że łzy same popłyną. A tak się u mnie stało.
Jednakże miłym zaskoczeniem i poznaniem było stylu Nataszy Sochy oraz Agnieszki Lingas - Łoniewska, po książki tych autorek na pewno sięgnę w najbliższej przyszłości.
Duet Roberta Kornackiego oraz Lidii Liszewskiej, udowodnił po raz kolejny, że jest duetem magicznym, znającym się na uczuciach.
Zbiór opowiadań ,,Pierwsza miłość" sprawia, że serce wielokrotnie zabije Wam mocniej. Tym najbardziej wrażliwym popłyną łzy. Jest to najzwyklej mówiąc książka, piękna. Ukazująca czytelnikom, że to miłość jest w życiu najważniejsza i bez niej człowiek usycha niczym kwiat bez wody.
Po zakończonej lekturze, spojrzałam na mojego męża i pomyślałam, że mam wielkie szczęście, że moja pierwsza miłość ciągle jest obok. Na samo wspomnienie, pierwszych chwil czuję się jak każdy bohater opowiadający o swoim gorącu uczuciu.
Jeśli szukacie prezentu na zbliżające się walentynki, albo bliskiej osobie chcecie pokazać jak bardzo jest dla Was ważna, podarujcie jej książkę ,,Pierwsza miłość" to zbiór opowiadań, gdzie każdy autor pisał swoimi emocjami, czuć to i elektryzują one do ostatnich stron.
Polecam i podpisuje się pod zachwytem moich koleżanek.

Moja ocena:
8/10


Informacje o książce:
Autor: Różni autorzy
Data ukazania: 2019.01.30
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:378

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger