niedziela, października 14, 2018

127. [PRZEDPREMIEROWO] LOUISE JENSEN - RANDKA

Pierwsza randka kojarzy się nam z podekscytowaniem, motylkami w brzuchu i wielkimi oczekiwaniami. Tylko co zrobić kiedy po nocy, budzisz się i nic nie pamiętasz. A Twoje odbicie w lustrze wskazuje, że wydarzyło się coś naprawdę złego.

LOUISE JENSEN - RANDKA
PREMIERA 17.10.2018



,,Jedna noc może zmienić wszystko..."


Fabuła:
Ali źle znosi separację z mężem i myśl, że jej małżeństwo z Mattem zmierza ku rozpadowi. Przyjaciele zakładają jej konto na portalu randkowym i za ich namową umawia się na randkę z nowo poznanym mężczyzną. 
Sobotni wieczór zaczyna się niewinnie. Jednak gdy Alison budzi się następnego dnia, odkrywa, że nic nie jest tak jak być powinno. Jest sama w mieszkaniu i nie pamięta co wydarzyło się wczorajszego dnia. Gdy spogląda w lustro nie rozpoznaje swojej twarzy, a z rany na głowie sączy się krew. 
Ali odkrywa, że jest prześladowana, a oprawca zna jej najgorszy skrywany sekret. Rozpoczyna się dramatyczna walka o odkrycie prawdy, kto za tym wszystkim stoi.
Czy dziewczyna będzie mogła liczyć na pomoc przyjaciół oraz rodziny? 

,,Ciesz się snem we własnym łóżku dzisiejszej nocy, Ali. To może być ostatni raz. To już nie potrwa długo."




Moja opinia:
Po fenomenalnej ,,Surogatce" wiedziałam, że na pewno sięgnę po kolejne książki Pani Jensen. Jak tylko zobaczyłam zapowiedź od wydawnictwa Burda Książki, oczarowana okładką i opisem fabuły, chciałam jak najszybciej poznać nowy thriller psychologiczny ,,Randka". I się udało, wczoraj zakończyłam czytanie, a zauroczenie stylem autorki ciągle trwa. 
Historia Ali zaczyna się z wielkim przytupem, od razu możemy poczuć napięcie i dreszcz przechodzący po plecach, kiedy główna bohaterka krok po kroku odkrywa, co się działo z nią feralnej nocy. 
Psychoza Ali i jej strach udziela się czytelnikowi. Często łapałam się na tym, że jestem przerażona tym co się właśnie dzieje w książce. Ogromnie jej współczułam bo do trosk związanych z rozpadającym się małżeństwem, doszło jeszcze prześladowanie przez kogoś kto zna wszystkie jej tajemnice.  Narracja jest pierwszoosobowa, przedstawiona z perspektywy Alison. Mamy okazję poznać jej  myśli, emocje oraz postępowanie. Jednak czasem w to wszystko wplecione zostały myśli psychopaty, które powodowały gęsią skórkę na moim ciele. 
Zakończenie mnie zaskoczyło. Czasem z typowaniem kto jest prześladowcą, mam jak ze wskazaniem szczęśliwej szóstki w totka. Milionerką nadal nie jestem, a i psychopatę źle wytypowałam. Autorka po raz kolejny mnie zrobiła w balona, tak łatwo mnie oszukać. 
Bardzo dobry thriller psychologiczny, idealny dla fanów gatunku.
,,Randa" wciąga od pierwszych stron, sprawia, że przerażenie i napięcie nie opuszcza nas do ostatnich stron. Historia głównej bohaterki przestrzega, że z zaufaniem trzeba uważać bo może nas zgubić. 
Polecam!

Moja ocena:
8/10



Informacje o książce:
Autor: Louise jensen
Data ukazania: 2018.10.17
Wydawnictwo: Burda Książki
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:368

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Burda Książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger