sobota, września 15, 2018

115. LIDIA LISZEWSKA ROBERT KORNACKI - NAPISZ DO MNIE

Napisz do mnie, jak się masz...
Napisz do mnie, jak mija Ci dzień...
Napisz do mnie, co czujesz...
Napisz do mnie, że mnie potrzebujesz, a się pojawię w Twoim życiu na zawsze...

LIDIA LISZEWSKA, ROBERT KORNACKI - NAPISZ DO MNIE



Fabuła:
Kosma to dziennikarz, który każdego dnia swoim głosem uwodzi kobiety. 
Matylda to spełniająca się malarka, pełna pasji i zmysłowości.
Oboje mają po czterdzieści lat, myśleli, że mają już wszystko, aż dostrzegli, że ich związki nie są już takie jak kiedyś.
Ich wspólna historia zaczyna się nietypowo. Kosma znajduję list w kawiarni zgubiony przez Matyldę. Postanawia jej odpisać. Rozpoczyna się między nimi intrygująca konwersacja, która z czasem przeradza się w gorące uczucie.
Czy miłość jest w stanie zwyciężyć wszystko?

Moja opinia:
Zostałam oczarowana piękną historią uczucia, która została przedstawiona w książce ,,Napisz do mnie" do teraz uśmiecham się na jej wspomnienie ale i staram się uspokoić moje serce, które zostało złamane za sprawą zakończenia. Nie takiego finału się spodziewałam, nie tak to wszystko miało się potoczyć ale autorzy postanowili inaczej. Nie mogę się doczekać kolejnej części, po którą sięgnę za chwilę. Chcę wiedzieć, co dalej. Co jeszcze wydarzy się w życiu Kosmy i Matyldy.
,,Napisz do mnie" stworzona w duecie damsko-męskim, przypadła do mojego czytelniczego gustu. Odnalazłam tutaj delikatność, wrażliwość ale i siłę, hardość. Narracja prowadzona na przemian przez Matyldę i Kosmę pozwala bardziej wczuć się w klimat ich historii. Stajemy się niewidzialnymi świadkami rodzącego się ich uczucia. Moja romantyczna strona duszy, została za każdym razem niesamowicie poruszona za sprawą listów, które pisali do siebie zakochani. Tak szczere, a zarazem okryte tajemnicą i piękną intymnością. Cała historia tak codzienna i prawdziwa. Dwoje ludzi poszukuje czegoś więcej od życia, jednak sposób jego odnalezienia jest dość niezwykły jak na te czasy.
Powieść dająca nadzieję, że szczęście i wielką miłość można odnaleźć po czterdziestce. Otula niczym najcieplejszy koc, pobudza serce do galopu aby na koniec je złamać na pół.
Historia, którą czytasz z wypiekami na twarzy, ciekawość, która wzrasta z każdym mijającym rozdziałem. Codzienna ale niebanalna. Bohaterowie z charakterem, do polubienia. Czasami nie zrozumiemy ich wyborów, czasami się   z nimi nie zgodzimy ale napewno będziecie im kibicować, trzymać  za nich kciuki i na swój sposób staną się wam bliscy.
,,Napisz do mnie" polecam osobom, które od powieści z romantycznym wątkiem pragną czegoś więcej.

Moja ocena:
8/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Lidia Liszewska Robert Kornacki
Napisz do mnie
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2018
Oprawa:broszurowa
Liczba stron:544

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:



Miłego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger