niedziela, czerwca 28, 2020

292. [PRZEDPREMIEROWO] KLAUDIA BIANEK - PRZY NASZEJ PIOSENCE

Kiedy w naszym życiu pojawia się osoba, która za sprawą jednego spojrzenia zaczyna nas odmieniać, w jednej chwili się boimy, a z drugiej pragniemy, aby ta chwila trwała wiecznie...
Jednak nic w życiu nie jest dane na zawsze.

PREMIERA 01.07.2020
KLAUDIA BIANEK - PRZY NASZEJ PIOSENCE





Fabuła:
Antek jest baristą i właścicielem świetnie prosperującej kawiarni. Niestety nie ma szczęścia w miłości. Skupiony na pracy, nie traci czasu na poważne związki z dziewczynami. Pewnego wieczoru, zbyt pochłonięty natłokiem spraw, zapomina włączyć alarm w kawiarni, co doprowadzi do nieodwracalnych zmian w jego życiu.
Kornelia stoi u progu dorosłości, lecz już od dawna wraz z młodszym bratem są zdani tylko na siebie. Głód i brak podstawowych środków do życia skłaniają Kornelię do desperackiego kroku – kradzieży. Chce chronić brata, ponieważ obawia się, że jeśli wpadnie w kłopoty, to zostaną rozdzieleni. Sprawy jeszcze bardziej się komplikują, gdy staje oko w oko z właścicielem kawiarni…


,,Razem ze wszystkim sobie poradzimy - wyszeptałem z mocą. Byłem o tym przekonany. Czułem się silny i kompletny tylko wtedy, gdy ona była przy mnie."

Moja opinia:

Zanim rozpoczniecie czytanie najnowszej książki Klaudii Bianek ,,Przy naszej piosence” warto zrobić sobie playlitę utworów, które pojawiają się w powieści. Mnie osobiście dostarczyło to niesamowitych wrażeń. Chciałam przeczytać tylko kilka stron, a nim się spostrzegłam 1/3 książki była już za mną. Czułam się jakby z każdym przeczytanym słowem i zasłuchaną melodią moja dusza na nowo odzyskiwała siły.

Historia Antka i Kornelii rozwaliła mnie emocjonalnie podobnie jak było w przypadku Leny i Alana z ,,Jedyne takie miejsce”. Chociaż mam wrażenie, że tym razem wszystko czułam dwa razy mocniej.

,,Przy naszej piosence” to wyjątkowo, piękna, melodyjna i łamiąca serce powieść o dwójce młodych ludzi pragnących szczęścia. Kornelia to zagubiona dziewczyna, która nie ma prostego życia. Antek to moja, nowa, literacka miłość. Mężczyzna o ,,gołębim sercu”, który jest wzorem do naśladowania. Udowodnia, że warto walczyć o swoje marzenia.

Rozpływam się na samo wspomnienie, przeczytanej przeze mnie książki. Uwielbiam styl i sposób w jaki Autorka ukazuje świat. Nie przeszkadza mi w ogóle, że to powieść gatunku Young Adult, bohaterowie są zaledwie, kilka lat młodsi ode mnie. :)

,,Przy naszej piosence” to idealna, wakacyjna lektura, która w moim przypadku sprawiła, że serce rozpadło się na milion kawałków, a z każdą zasłuchaną piosenką, na nowo się odbudowało. Kocham tę ksiażkę!

POLECAM!




Informacje o książce:
Autor: Klaudia Bianek
Data ukazania: 01.07.2020
Wydawnictwo: WE NEED YA
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:384


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger