wtorek, kwietnia 14, 2020

278. [PRZEDPREMIEROWO] IZABELA JANISZEWSKA - WRZASK

Ból i okrucieństwo zadane przez drugą osobę, której potencjalnie powinniśmy ufać jest jednym z gorszych. Mijający, czas nie zawsze przynosi ukojenie, a wręcz wzmacnia uczucie zemsty.

PREMIERA 15.04.2020
IZABELA JANISZEWSKA - WRZASK




Fabuła:
Niezależna reporterka Larysa Luboń wpada na trop sadystycznego sponsora, mężczyzny płacącego studentkom za brutalny seks. Tymczasem ekscentryczny policjant Bruno Wilk usiłuje rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci młodej dziewczyny, która niepokojąco przypomina mu pewną sprawę sprzed lat. Każde z nich jest całkowicie oddane swojej pracy i zrobi wszystko, aby dotrzeć do prawdy. Niezależnie od ceny, którą przyjdzie im po drodze zapłacić. Na zawsze połączy ich osoba tego trzeciego – mężczyzny pozbawionego sumienia, więźnia własnych obsesji. Tylko jak mogą odnaleźć człowieka, który od lat oficjalnie nie istnieje?
źródło opisu: materiały wydawnictwa




Moja opinia:
Mocny, kobiecy głos w literaturze kryminalnej. Przeczuwałam, że będzie to jazda bez trzymanki, kiedy na książce przeczytałam rekomendację takich autorów jak Bartosz Szczygielski, czy Max Czornyj. Obaj Panowie już wielokrotnie zadbali o moje ekstremalne, niespokojne, literackie przeżycia. 
Autorka Izabela Janiszewska to także, dziennikarka prasowa i telewizyjna, ,,Wrzask" to mocny i dobry debiut, który wierzę, że odniesie ogromny sukces.
Brakowało mi takich wrażeń, takich przeżyć jakie się odczuwa, czytając kryminały, narastający niepokój wymieszany z ciekawością, co wydarzy się jeszcze, mylące tropy i zaskakujące zakończenie. Obawiałam się, że już nie mam takiego serca to tego gatunku książek. 
A tu nastąpiła taka miła niespodzianka. Podobne odczucia miałam czytając pierwszą książkę autorstwa Maxa Czornyj, czy Bartosza Szczygielskiego. Tych książek nie da się tak po prostu odłożyć, kiedy już zacznie się czytać, trzeba jak najszybciej dojść do zakończenia. 
Tęskniłam za mocnymi przeżyciami w trakcie lektury. 
Tęskniłam za tym przyjemnym napięciem wędrującym po kręgosłupie.
Tęskniłam za narastającym niepokojem i intrygującą fabułą oraz skomplikowanymi bohaterami.
To było, naprawdę bardzo dobre! 


Informacje o książce:
Autor: IZABELA JANISZEWSKA 
Data ukazania: 2020.04.15
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:398


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger