piątek, grudnia 27, 2019

251. [PRZEDPREMIEROWO] DIANA BRZEZIŃSKA - ZAUFASZ MI

Każdy z nas ma taki moment w życiu, że załamuję się, nie ma siły do dalszej walki. Czuje się przytłoczony ilością problemów. W tak  trudnym okresie jest potrzebne wsparcie i dłoń, która zostanie do nas wyciągnięta. Wszystko można pokonać, trzeba dać sobie tylko pomóc.

PREMIERA 15.01.2020
DIANA BRZEZIŃSKA - ZAUFASZ MI






Fabuła:
Policja w Szczecinie znów ma pełne ręce roboty. Miastem wstrząsają wiadomości o kolejnych samobójstwach. Życie odbiera sobie młody chłopak wychodzący na prostą, nastolatka, która ma wszystko, ojciec dwójki dzieci... Co pchnęło ich do samobójstwa? I czy na pewno sami odebrali sobie życie?
Ada Czarnecka przechodzi traumę po ostatnim śledztwie. Bierze urlop, zrywa wszelkie kontakty i wyjeżdża, zostawiając wszystko za sobą. Jednocześnie podejmuje trudną decyzję o rozwodzie.
Krystian Wilk nie pozwala jej jednak zniknąć na długo. Ściąga ją z powrotem na komendę do zespołu śledczego do sprawy tajemniczych samobójstw. Jednak to nie jedyny powód. Krystian już wie, co znaczy dla niego rudowłosa psycholog policyjna. I choć Ada ciągle nie potrafi mu zaufać, ich relacja coraz bardziej się zacieśnia...


źródło opisu: Wydawca

Moja opinia:
Autorka Diana Brzezińska powraca z nową częścią swojej kryminalnej serii. We wrześniu byłam bardzo zadowolona z lektury ,,Będziesz moja", więc miałam spore oczekiwania wobec kolejnego tomu.
Jestem usatysfakcjonowana z tego, co miałam okazję przeczytać.

,,Zaufasz mi" jest ciekawą kontynuacją historii. Główna bohaterka Ada, musi zmierzyć się z traumą przeżytą podczas ostatniej sprawy. Krystian mimo wszystko, co ich spotkało, stara się być wsparciem dla dziewczyny. Łączy ich skomplikowana relacja, przez to byłam zaciekawiona, jak to będzie wyglądało dalej. Jest to kryminał, więc między zawirowaniami w życiu głównych bohaterów, pojawia się również nowe śledztwo. Psychopata jest na tyle przebiegły, że zabija w ukryciu i na odległość.
Ludzie, kiedy przeżywają tragedię i są emocjonalnie roztrzaskani szukają, wsparcia i osoby, która pomoże im się na nowo poskładać. Jednak tacy życiowi rozbitkowie, są łatwym celem dla kogoś chcę wykorzystać ich w swoich chorych planach.
,,Zaufasz mi" jest inna, bardziej mroczniejsza od poprzedniej części, a to za sprawą zmian jakie zaszły w głównej bohaterce. Nadało to ciekawej barwy całej historii. Śledztwo prowadzone przez głównych bohaterów mnie zaintrygowało i zainteresowało. Lubię takie wątki jakie zostały tam poruszone. Byłam zaciekawiona od pierwszych stron do samego końca. Tak jak w przypadku pierwszej części, nie ma tutaj możliwości na czytelniczą nudę. Liczne zwroty akcji i zakończenie, które urywało historię Krystiana i Ady w takim momencie spowodowało, że miałam ochotę sięgnąć po kolejną część, na którą pozostało poczekać. To był dobry czas spędzony w świecie pełnego niewiadomych, strachu, tajemnic i kłamstw.

Moja ocena:
7/10


Informacje o książce:
Autor: DIANA BRZEZIŃSKA
Data ukazania: 2020.01.15
Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:528


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:


3 komentarze:

  1. Muszę jeszcze nadrobić pierwszą część. ale oczywiście czekam na tę kontynuację. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za mrocznościami...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger