poniedziałek, października 14, 2019

231. [PRZEDPREMIEROWO] GABRIELA GARGAŚ, MARCEL WOŹNIAK - TYSIĄC OBSESJI

Czasami wystarczy jedno spojrzenie, aby się zatracić.
Czasami jeden dotyk elektryzuje nas do tego stopnia, że pragniemy więcej.
Czasami druga osoba staje się naszą obsesją.
Czasami to wszystko niesie za sobą katastrofalne skutki...

GABRIELA GARGAŚ, MARCEL WOŹNIAK - TYSIĄC OBSESJI
PREMIERA 30.10.19





Fabuła:
Na Dworcu Centralnym znalezione zostają zwłoki mężczyzny… Gdy trzy miesiące wcześniej drogi Aniki i Roberta przecinają się w ciemnym hotelowym korytarzu, rozpoczyna się gra, w której namiętność bierze górę nad rozsądkiem, a skrywane fantazje budzą demony przeszłości. Wszystko komplikuje fakt, że ona jest zaręczona, a on żonaty. Robert jest biznesmenem, byłą gwiazdą piłki nożnej i wspólnikiem w firmie bukmacherskiej. Anika – asystentką w renomowanej firmie. Z ich spotkania wynikną nieodwracalne konsekwencje, których sami nie mogli przewidzieć. Do sieci wyciekają zdjęcia kochanków, obietnice zostają złamane, przyjaźń zerwana. Wielki świat biznesu obraca brudnymi pieniędzmi, a wybuch pożądania doprowadza do zabójstwa…

Kto ginie i dlaczego? Do czego może doprowadzić romans? Czy namiętność może przerodzić się w obsesję?

źródło opisu: https://www.wydawnictwoliterackie.pl/ksiazka/5167/...(?)






,,Wbrew temu, co może się nam wydawać, te sprawy nigdy nie są oczywiste. A miłość nigdy nie jest łatwa."


Moja opinia:
Książki pisane w duecie to nie lada wyzwanie dla autorów, ale też nie lada gratka dla czytelników. Z końcem miesiąca swoją premierę będzie miała  powieść ,,Tysiąc obsesji" autorstwa Gabrieli Gargaś oraz Marcela Woźniaka. Twórczość autorki jest mi znana, wiem jak potrafi czarować słowem, kraść serca czytelników, moje już nie raz zdobyła. Natomiast książek autora nie miałam jeszcze przyjemności przeczytać, niemniej jednak wiem, że preferuje on mroczniejsze klimaty. Byłam ogromnie ciekawa, co takiego stworzyli razem w duecie. 
Co się wydarzy kiedy połączy się dwie różne osobowości? Powstaje naprawdę, ciekawa i rozpalająca zmysły książka. Wywoła ona zapewne wiele kontrowersji i sprawi, że pojawi wiele rożnych stanowisk w głównym temacie jakim jest zdrada. Myślę, że ile miłość ma barw, tyle ich ma również zdrada. Nie jest to jednoznaczna sytuacja. Przybiera ona masę przeróżnych przesłanek. Czy jestem w stanie potępić bohaterów w 100%? Nie, ponieważ jestem w stanie zrozumieć, co skłoniło ich do tego. Czasami z pokusą i własnymi obsesjami nie jesteśmy w stanie wygrać.
,,Tysiąc obsesji" to powieść romantyczno-kryminalna ze szczyptą erotyku. Niemniej jednak, ani trochę nie kuło mnie to w oczy, ani nie przeszkadzało, wręcz idealnie wpasowało się w całość. Ciekawie skonstruowane relacje między bohaterami, którzy sami wzbudzają w czytelniku masę emocji. Kryminalny wątek, przekręt na skalę międzynarodową, tajemnice z przeszłości. Wszystko to sprawia, że lektura jest wciągająca od pierwszych stron.
Jak dla mnie duet dwóch, różnych autorów sprawdził się idealnie. Stworzyli naprawdę, ciekawą historię, która pozwala się oderwać od codzienności, mała chwila zapomnienia od problemów oraz obowiązków.
Zakończenie mnie w pełni usatysfakcjonowało i myślę, że wiem kto w nim swoim piórem kreślił. :)
Jeśli szukacie nieszablonowej, intrygującej książki na jesienny wieczór to dajcie się skusić  ,,Tysiącom obsesji".

Moja ocena:
8/10


Informacje o książce:

Autor:
Tytuł:

Gabriela Gargaś, Marcel Woźniak
Tysiąc obsesji
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Rok wydania:30.10.2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:462

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję Wydawnictwu oraz Autorce:



6 komentarzy:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger