poniedziałek, lipca 30, 2018

100. JULIE PRINTZAC - SAMOTNOŚĆ ZABIEGANYCH KOBIET

W życiu już tak bywa, że jedno się kończy, a drugie zaczyna. Kiedy zmienimy sposób myślenia i postępowania możemy odkryć nowy sposób na szczęście. Jednak nic nie jest takie proste, kiedy na naszej drodze stanie ogromna rodzinna tajemnica z którą musimy się zmierzyć. 

JULIE PRINTZAC - SAMOTNOŚĆ ZABIEGANYCH KOBIET




Fabuła:
Justine Trevise po rozwodzie zaczyna dostrzegać, że Paryż, który znała już nie jest taki sam. Samotność zaczyna jej dokuczać. Jednak zawsze może liczyć na wsparcie przyjaciółek. Zaznaje spokoju tylko w Nanteuil, miasteczku swojego dzieciństwa, gdzie spędza weekendy. 
Podczas jednej z wizyt i odwiedzin grobu ojca, znajduje świeżą różę. Kobieta zastanawia się kto ją zostawił. Prowadzi to do odkrycia rodzinnej tajemnicy, która zmienia wszystko.
Ile potrzeba odwagi aby zmienić swoje życie? Czy szczęście czai się tuż za rogiem?



Moja opinia:
Liczyłam na kawał dobrej, kobiecej obyczajówki. Niestety jestem rozczarowana. Od samego początku nie mogłam, wczuć się w historię Justine, która dość często mnie irytowała. Była dla mnie emocjonalnie bezbarwna. Czasem przyłapałam się na tym, że po prostu się nudzę i myślę, całkowicie o czymś,  co nie jest związane z książką.
Po zapoznaniu się z opisem, byłam ciekawa ,,Samotności zabieganych kobiet". Jednak nie otrzymałam tego, na co liczyłam. Zero poruszenia emocji. Zero zaskoczenia. Wielka rodzinna tajemnica, wręcz mnie zjeżyła, kiedy wyszła na jaw. Liczyłam na bardziej spektakularne wyjaśnienie. 
Jednak, kilka rzeczy zwróciło moją uwagę na plus. A mianowicie, autorka ukazała, ogromną siłę i solidarność kobiet, które potrafiły się nawzajem wspierać, kiedy zachodziła taka potrzeba. A było ich naprawdę sporo.
,,Samotność zabieganych kobiet" pokazuje w jaki sposób rodzinny sekret, zostawia ogromny ślad na jej członkach i prowadząc do rozpadu więzi między nimi. Uświadamia, że po każdej, największej burzy, pojawia się słońce. Gdyby nie zabrakło tej czytelniczej chemii byłabym bardziej usatysfakcjonowana lekturą, a tak został niedosyt. 



Moja ocena:
5,5/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Julie Printzac

Samotność zabieganych kobiet
Wydawnictwo: Sonia Draga
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:352

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:





Miłego wieczoru.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger