poniedziałek, kwietnia 23, 2018

KONKURS JUBILEUSZOWY

Z okazji mojego jubileuszowej 50 recenzji oraz przekroczenia 6000 wyświetleń bloga.
Mam dla Was konkurs. Do wygrania egzemplarz książki ze zdjęcia. Poniżej więcej informacji.

Warunki konkursu:
1. Zgłoś chęć udziału w konkursie w komentarzu pod tym postem.
2. Będzie mi miło jeśli zostaniesz moim obserwatorem nie tylko na czas konkursu.
3. Wysyłka na terenie Polski.
4. Termin trwania konkursu: 23.04.2018 - 30.04.2018
5. Zwycięzcę wybiorę w drodze losowania.
6. Wyniki konkursu: 01.05.2018


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

SAMANTHA YOUNG

Nieznośny ciężar tajemnic
Wydawnictwo: Edipresse Polska
Data premiery:18.04.2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:368

Fabuła:

India musi pozostawić swoje dotychczasowe życie i wraz z matką Hayley przenieść się do Bostonu. Piękny dom w Weston, stanie Massachusetts staję się jej nowym miejscem. Dziewczynie trudno znieść, że spadła na samo dno w hierarchii towarzyskiej. Trudno jej odnaleźć wspólny język z przyszłą przybraną siostrą Eloise. Na dodatek na jej drodze staję przystojny Finn. 
Jak budować nowe życie, kiedy demony przeszłości ponownie się budzą? Każdy skrywa swoje tajemnice, które powoli wykradają się na światło dzienne, zmieniając i komplikując wszystko. 
Nic już nie będzie takie samo.

Więcej możecie znaleźć w mojej recenzji

Zapraszam do zabawy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger